Sugar in the morning

SOUNDTRACK: Ariana Grande + The Weeknd – Love Me Harder

Åh, jeg sov så godt i natt! Det vil si, helt til klokken var halv fem og jeg var lys våken, men jeg fikk heldigvis sove igjen. Etter å ha ligget i senga LENGE og fiklet med mobilen (og kjøpt et par stilige pieces fra Estradeur på Nelly.com, ops) dro jeg meg endelig opp og sminket meg og kledde på meg, og nå sitter jeg her med en kopp varm sjokolade og lurer på hva jeg skal spise. Det blir nok en smoothie, for påleggsutvalget er heller dårlig. Jeg har hele dagen til rådighet, og jeg skal blant annet lage en julespilleliste på Spotify og spise julepølse til middag, nam! JULESTEMNING, WOOHOO!


Ah, I slept so well last night! Well, until 4:30 and eyes that were wide open, but luckily, I managed to go back to sleep. After laying in bed smartphoning (yes, I just made that a verb) I finally got up, put on some makeup and got dressed, and now I’m enjoying a cup of hot chocolate and wondering what I’ll have for breakfast. I guess it’ll be a smoothie as there’s not much else to choose from. I’ve got the whole day to do anything I want, and I’m planning to make a Christmas playlist on Spotify and have something we Norwegians call Christmas sausage for dinner, yum! CHRISTMAS MOOD, WOOHOO!

6 kommentarer

Siste innlegg