What to gift: Nieces and nephews

Siden jeg er yngstemann i familien min har jeg med tiden blitt tante til hele fire stykker. Jeg synes nok disse fire er de artigste å kjøpe gaver til,og i år er jeg veldig fornøyd med hva de får. Her er noen tips til hva du kan gi yngre gutter og jenter til jul, samme om det er søsken eller tantebarn!

eBay kan man finne enormt mye artig når det kommer til leker. Siden de fleste selgere holder til i Asia er dette et alternativ for den som planlegger gaver i god tid, for om du bestiller nå skal du være ganske heldig for at varene kommer frem i tide. Ville uansett tipse om dette, for du kan finne så enormt mye som du rett og slett ikke kunne se for deg. Man kan også finne merkevarer (Lego, Playmobil, etc.) nokså mye billigere enn i Norge.

Ape-sprettert // hundekosedyr // hagespill // sett med former og tall

Men så over til mer spesifikke ting og ikke bare hva man kan finne på eBay. Jeg er glad i å gi klær (gjerne litt fine/spesielle) og kreative/artige ting, og kanskje helst noe de ikke har fra før! Siden de yngre generasjonene bruker mer og mer tid foran en skjerm (TV, iPad, osv) prøver jeg å finne på noe annet enn filer og video-/dataspill, og som dere ser under heller jeg veldig mot kreative aktiviteter.

(Klær fra H&M, leker fra BR Leker)

Neste uke kommer søster-/venninneutgaven!



I am the youngest in my family, so through the years I’ve become an aunt to four sweet children. These little persons are the most fun to buy presents for in my opinion, and there’s so much cool stuff on eBay – stuff you didn’t even know existed! Of course, as most eBay sellers ship from Asia, it’s a bit late now to order something as you would have to be very lucky to get the items in time, but I wanted to tell you about it anyway – perhaps for a futur occasion? I like to give them pretty and/or special clothes, and creative, fun stuff, and most importantly something they may not have already! As the younger generations spend more and more time in front of screens (TV, iPads, etc) I don’t want to give them DVDs and computer/video games, so as you can see, I prefer them to do something creative!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg