Sweet Sunday

Åh, det er noe magisk med søndager. Å vite at man kan være bare inne hele dagen, med god samvittighet, lese en bok eller to, drikke litersvis med te og kakao, ikke ha på hverken bukse eller BH og se hva Netflix egentlig har å by på. Ettersom jeg allerede har tatt oppvasken OG skiftet på senga kan jeg slappe heeelt av resten av dagen. Hjemmeeksamen leveres ut i morgen, så dette er siste dag jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil uten å tenke på at jeg burde gjort noe annet. Teller ned til 9. desember kl. 15, for da har jeg (sikkert for lengst) levert siste eksamen for dette semesteret og har dermed juleferie.

There’s something magical about Sundays. To know that you can stay inside the whole day, not feeling bad about it, reading a bok or two, drink gallons of tea and hot chocolate, not wearing a bra or pants and figuring out what Netflix can offer. I’ve already done the dishes AND changed the bed I can just chill for the rest of the day. Home exam is published tomorrow, so this is my last day where I can do exactly what I want without thinking I should do something else. I count the days till December 9 at 3 pm, when I have handed in my very last exam this semester and am, in fact, free until after Christmas.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg