Baby, it’s cold outside

Brrr, i dag har det vært skikkelig kaldt, og da jeg tok bussen hjem istad snødde det! Er absolutt IKKE klar for snø ennå…

Winter
(whi)

Og tro det eller ei, men i dag stod jeg faktisk opp ti på seks. Grunnen var at jeg skulle være med søsteren min til Orkanger (av alle steder) og levere bilen til service, og mens vi ventet (og litt til) vandret vi rundt på diverse senter. Endte opp med et par topper fra Bik Bok, en tørrspray og litt godteri – for på Amfisenteret der har de faktisk en godteributikk – kun godteri! Der liksom, av alle steder…

Nå gleder jeg meg helt sykt på en kopp kakao og litt Awkward, Faking It og New Girl (om jeg rekker alt) før mannedyret kommer hjem og vi skal spise tikka masala til middag. Yum! Hva har du gjort i dag?



I’ve spent the day shopping (at Orkanger) with my sister, and on my way back home it started snowing. Like, totally not ready for that yet! I am so looking forward to a nice cup of hot chocolate and a bit of Awkward, Faking It and New Girl (if I have time for them all) before my boyfriend comes home and we’ll have tikka masala for dinner. Yum! What have you been doing today?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg