Happy

Hei! ♥

I dag blir en bra dag. Jeg skal spise en god frokost (med smoothie) før jeg drar opp på skolen en tur for å få tilbakemelding på en oppgave, og når jeg er ferdig der bærer det rett på trening. Og jeg gleder meg! Siden jeg var nokså forkjølet forrige uke ble det ikke noe trening da, så jeg mistenker at det blir litt hardt, spesielt å løpe, men det går nok fint.

Jeg har også fått svar fra H&M angående min lille rant om paljettkjolen som aldeles ikke passet, og det var null problem å returnere – uten å betale returavgiften, jippi! I tillegg fant jeg også marmorkontaktplast på Panduro i går, og jeg fikk tilbringe noen timer med A på bursdagen hennes. Og noen ganger er det alt som skal til for at jeg har det veldig fint og er rett og slett glad.

add a caption
(whi)



Hi! Today’s going to be a good day. I’ll eat breakfast (with a smoothie) before heading to uni to get feedback on an assignment, and then I’ll go to the gym. And I can’t wait! I had a cold last week so I didn’t exercise at all, so I’m guessing that particularly running will be a bit tough, but I’ll manage. I also heard from H&M concerning the sequin dress and its horrible size, and I can return it without paying the fee, woohoo! I also found marble contact paper at Panduro (a hobby store), and I got to spend a couple of hours with A on her birthday. And sometimes, that’s all I need to be in a good place and just be happy.

2 kommentarer
    1. For en fin dag da^^
      er lite som skal til for å glede meg også. Smoothie, og en god frokost er aldri dumt, og heller ikke vennebesøk, og generelt tilbringe tid med venner (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg