Fashionable Monday: Teddy coat


(whi)

Endelig har jeg også en lang teddyjakke, som vist her. Den er ikke så stiv i tøyet som vanlige frakker, men på grunn av det ble den jo annerledes enn de andre jakkene mine (og alle de andre teddyjakkene som vandrer omkring).

I dag er det bursdagen til A, så vi skal ta et lite kafémøte i 12-tiden, og i tillegg skal jeg prøve å gjøre unna noen småærend. Svømmehallen jeg jobber i er stengt denne uka, så jeg skal ikke på jobb i ettermiddag. Dette føles helt fantastisk, for plutselig har jeg så mange flere timer “ekstra” denne uka! Jeg kommer sikkert til å sose dem bort på American Horror Story og slike uvesentlige ting i stedet for å forberede meg til eksamen, men jeg skal i alle fall prøve å være flink. Hva gjør du i dag?


I got my teddy jacket last Thursday (here), and it might not be as sturdy material-wise as most teddy coats, but that is what makes it different from my other ckets (and the rest of the town’s). Today is A’s birthday, so we’re having a little café rendezvous at noon, and I’ll also try to do run some errands before the day’s through. The swimming pool I work at is closed this week, so suddenly I have all these “extra” hours! Extra hours to fill with binge-watching American Horror Story instead of doing exam preparations, I’m sure, but I’m focused on trying to do the latter. What are you doing this fine Monday?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg