All about that bass

De fleste av oss har vel hørt Megan Trainors All About That Bass, og mange (meg inkludert) liker den veldig godt. Den er jo skikkelig catchy! Budskapet i seg selv er jo forsåvidt bra, men om man hører sangeren ser man kanskje for seg noen med litt mer former enn hva Megan Trainor har – jeg gjorde i alle fall det. Videre er også innholdet litt platt og grunt, men som sagt, det er en catchy sang!

Uten å ha sett originalvideoen kom jeg over denne parodien på YouTube. Herremin, jeg synes den er SÅ morsom, ha ha ha!

Her kommenteres det jo også på de tingene jeg nevnte over, pluss pluss. Har du sett parodien før? Hva synes du om All About That Bass?



I bet most of you have heard the song All About That Bass by Megan Trainor, but have you seen this hilarious parody video? IT’S SO FUNNY!

10 kommentarer

Siste innlegg