One of those days

Untitled
(whi)

I går satt jeg og snufset, nøs og snøt meg bortimot hele dagen. Hodet føltes bare tettere og tettere, og det kjentes ut som feber smøg seg innpå. I dag er jeg kanskje hakket bedre, men nesa renner fremdeles og jeg har ikke noe energi til overs om jeg så bare sitter i en stol. Dessverre  jeg flytte på meg, for jeg må hente de rettede oppgavene til A og meg fra foreleseren. Fordi ja, de er håndrettede og vi får ikke annen kommentar/feedback enn det som står, håndskrevet, på arket. Hva skal man med It’s Learning, liksom? Velkommen til NTNU anno 2014…

Jeg håper VIRKELIG jeg blir frisk til fredag, for da skal vi feire bursdagen til A, og jeg vil vil vil være frisk nok til å ikke bare sitte og snufse i en stol. Så jeg heller i meg te med påstått helbredende ingredienser og sitter nærmest oppå oljeovnen vår for å holde meg varm. Send meg gode tanker, så krysser vi fingrene for en frisk helg!



I spent all day yesterday sneezing, sniffing and blowing my nose. My head seemed to be clogging (?) by the minute, and it felt like a fever were creeping up on me. Today I feel perhaps a tiny bit better, but my nose is still running and I have no energy left after sitting still in a chair. Unfortinately, I have to move as I am to pick up a couple of corrected assignments from my lecturer. Becayse yes, they’re corrected by hand and we won’t get any other feedback than the one written, handwritten that is, on the sheets of paper. Like, what’s the point of using It’s Learning? Welcome to NTNU, year 2014…

I really hope I feel better come Friday, as we’re going to celebrate A’s birthday and I don’t want to spend the night blowing my nose. So I drink herbal tea by the gallon and am sitting basically on top of the space heater in order to stay warm. Send me positive thought, and cross your fingers for me getting well come the weekend!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg