Wishin’ Wednesday: Du grønne glitrende

På mandag fikk jeg en H&M-katalog i posten, med tittelen “Party Perfect”. Og dere kan tro jeg fant mye fint jeg så altfor gjerne skulle hatt! Men siden jeg ikke akkurat har supergod råd etter min lille julegaveshoppingmaraton (plutselig ble det litt vel store utgifter på én måned) så ble jeg veldig glad da jeg fant denne grønne, glitrende saken til bare 149 kroner.

Jeg er litt skeptisk til å kjøpe slike ting uten å ha sett stoff og farge på ordentlig, så i går saumfarte jeg H&M-butikkene i Midtbyen for å se kjolen “in real life”. Grønnfargen var utrolig mye finere enn den ser ut på nettsiden (heldigvis), og det var bra jeg ikke bestilte med én gang, for stoffet var ikke så veldig ettergivende og jeg må nok ha en str. 38 i stedet for 36 som jeg i utgangspunktet bruker. Det blir litt feil å vise denne i en ønskepost siden jeg allerede har bestilt den (alle butikkene hadde kun str. 34), men jeg har jo ikke fått den ennå, haha! Fin, ikke sant?



My heart went beating like crazy when I saw this green, glittery number in the H&M catalogue that arrived on Monday. And it’s only 149 NOK! I checked it out in the store before ordering online, and the colour is so much prettier in real life. It was a good thing I checked it out, because the material is not very elastic so I need to go for a size 38 (UK 10) instead of my usual 36 (UK 8). As I have already ordered it it seems a bit wrong to feature it in a wish post, but I haven’t received it yet, though! Pretty, right?

5 kommentarer
    1. Lurt å sjekke ut slike produkter “In real life” ja. Denne så jo bare rå lekker ut! og likte grønnfargen veldig godt ^^
      Bra den levde opp til forventningene i butikken også (;

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg