In my gym bag

Tenkte jeg skulle ta en sporty vri på “in my bag”, så her ser dere hva jeg har med meg på trening!

Først og fremst, her er veska jeg bruker (nå). Det varierer litt! Jeg fant denne på loppemarked til 20-30 kroner, og jeg synes den er så fin! Samtidig er den ulik alle andre vesker jeg har.

I tillegg kommer selvfølgelig håndkle og mobil, lommebok, etc.
Noe spesielt du pleier å ha med på trening, utenom “det vanlige”?


 
Here’s what I usually bring in my gym bag: Clothes (of course), shoes, umbrella (you never know), workout diary, padlock, lip balm, shower gel, asthma medicine, water bottle and that thing you put your cellphone in and wear on your upper arm. And of course a towel, my cell, wallet, etc. The usual stuff, really! I’m loving the bag, found it on a flea market and paid like 20-30 NOK. Win! 

4 kommentarer

Siste innlegg