Happy Father’s Day!

Siden det i dag er den første søndagen i november er det farsdag, og jeg skal straks dra hjem til foreldrene mine for en fin dag med pappa og resten av familien. Jeg har bakt kake (vel, jeg håper den blir ferdig før vi må gå til bussen…!) og har med en liten gave i form av noe godt jeg vet han liker, nemlig marsipan.

I går hadde jeg en kjempefin kveld sammen med vennene mine, og heldigvis har jeg ikke det så alt for verst i dag. Litt trøtt og bittelitt vondt i hodet på grunn av dehydrering, men ellers flott! Håper du får en kjempefin søndag!


Happy Father’s Day (well, here in Norway, at least)! I’ll soon be on my way to my parents’ where I’ll spend the day with my whole family. Have a great Sunday, everyone!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg