Nude lips

Da er jeg mer eller mindre klar for å feire Milie sin bursdag, som skal holdes her hos meg! Dere skjønner det, at Milie flyttet til Oslo i sommer, og nå er hun på besøk her nettopp i anledning bursdagen sin. Men så har hun jo ikke leilighet her lenger, så da ble jeg spurt om jeg kunne stille med leilighet, og det sa jeg umiddelbart ja til. Jeg er nemlig veldig glad i å ha vors og slikt hjemme hos meg, fordi a) jeg slipper å dra noe sted, b) det er typ 2 minutter å gå til “partygata” og c) det er bare veldig beleilig. Det blir selvfølgelig litt rydding og slikt, men siden vi ikke har så utrolig mye plass så er det begrenset hvor mye rot det egentlig kan bli.

Face
Makeup Revolution Matte Foundation: Natural Beige
theBalm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder
theBalm Bahama Mama Bronzer
H&M Blusher: 01 Sweet Rose
Makeup Mekka Bright Luminizing Highlighter

Brows
H&M Eyebrow Pencil: Dark Brown
Makeup Mekka Brow Sculpt: Brunette 

Eyes
ELF Cream Eyeliner: Black
theBalm Tall Dark & Handsome Mascara 

Lips
ELF Long-Wear Lip Liner: Natural Blush
ELF Mineral Lipstick: Runway Pink

Håper dere får en fin kveld! 🙂


 
Here’s tonight’s makeup, classic eyeliner with nude lips. We’re celebrating Emilie’s birthday at my place tonight, because as she moved from Trondheim to Oslo this summer, she doesn’t have a place of her own, so I volunteered! I wish you all a great Saturday night! 🙂 

8 kommentarer

Siste innlegg