This is my idea of fun

SOUNDTRACK: Lana Del Rey – Video Games

Hei og god fredag – HELG ♥ I dag har vært en ganske så fin dag, etter en stressende dag i går på grunn av en kortholder som var borte vekk. På kvelden, da jeg kom hjem fra jobb, fant jeg ut at det var mannedyret mitt som hadde lagt den i kjøleskapet. I KJØLESKAPET! Jeg lo rimelig godt da jeg oppdaget den under hvitosten, ha ha ha! Og heldigvis hadde den ikke blitt stjålet og ikke hadde jeg ikke lagt den igjen noe sted, heller.

Jeg har brukt denne dagen på å lese litt (The Sweet Far Thing ♥) før jeg tok en liten butikkrunde. Jeg skulle kjøpe et batteri for mamma, litt julegaver og så var det en pakke som ventet på posten (en skinnreim til kameraet mitt, hurra). Da jeg kom hjem pakket jeg inn det jeg kjøpte med én gang, før jeg fikk en fiks idé om at jeg skulle lage adventskalender til mannedyret mitt! Så nå er jeg ferdig med det, faktisk, det tok ikke lange tiden og det kostet ikke så veldig mye, heller! Når advent nærmer seg kommer et innlegg om akkurat denne kalenderen, lover.

Jeg har altså hatt en veldig fin dag med kreativ utfoldelse og generell velvære, og når jeg avslører at det blir vårruller til middag så er ikke akkurat det noen nedtur. Om jeg i tillegg setter på Modern Family på skjermen er dette rene drømmedagen! Hva har du gjort i dag?



I’ve had such a nice day, with a bit of reading (The Sweet Far Thing ♥), a bit of Christmas shopping and some creativity. You see, I suddenly thought I should make an advent calendar for my boyfriend, and now it’s done. It didn’t take long and it wasn’t pricey either, and when we’re closer to December I’ll put up a post about it. So, a very good day, and I will be making spring rolls for dinner so it will get even better. Binge-watching Modern Family, you say? Oh, this is like the best day ever! What have you been up to today?

6 kommentarer

Siste innlegg