Inspirational Friday: Hairy


(whi)

Jeg har skikkelig lyst til å gjøre noe med håret mitt. Jeg vil selvfølgelig ikke klippe det siden et av livsmålene mine er å leke Rapunzel (neida) (joda) men det hadde vært fint med litt forandring på fargefronten. Samtidig synes jeg at jeg passer veldig fint med den naturlige fargen min, så om jeg skal gjøre noe blir det i hvert fall ikke permanent. På nyåret slo jeg jo til med rød toningsfarge, og det trivdes jeg veldig godt med, men så hadde det også vært gøy å være ordentlig brunette igjen. Hm, valgets kvaler…


I really fancy a hair change. I will of course not be cutting it as one of my goals in life is to play Rapunzel (kidding) (or am I?) but it would’ve been nice with a change colour-wise. At the same time, I am very comfortable with my natural colour, so if I am to do something it will not be a permanent solution. In January, I used a semi-permanent red colour and I was very happy with that, but it would also be fun being a real brunette again. Ah, choices…

5 kommentarer
    1. Anja: Haha, tror du? 😀 For å få til det, i alle fall en slik lys farge, må jeg nok bleke osv., og det kommer nok ikke på tale. Men rosa hår hadde vært skikkelig gøy, om det så hadde vært mørkt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg