“What you want can be yours. But you must first know what it is you want.”

I dag har jeg lest. Og nå er jeg ferdig med Rebel Angels, klar til å starte med The Sweet Far Thing så fort jeg er på plass på jobb. Åh, bøker, dere! ♥ Og så er Kindle så UTROLIG kjekt, for jeg kan ha med meg hele biblioteket mitt uten å drasse på mange kilo. Beste gaven jeg har fått på lenge!

Today, I’ve been reading. And now I’ve finished Rebel Angels and am about to start reading The Sweet Far Thing as soon as I am settled at work. Books  And I must say, Kindle is so incredibly handy, because I can carry my whole library with me without being weighed down by all those heavy books. Best present ever!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg