Fatiguée

SOUNDTRACK: Sigrid Raabe – Known You Forever

I dag har jeg hatt en ganske interessant dag, for jeg har nemlig vært på Alumnuskompasset på Britannia hotell, der tidligere studenter ved instituttet mitt, Institutt for språk og litteratur (ISL), forteller om hva de gjorde med utdanningen sin. Nå har jeg jo ganske klare planer om å jobbe som lærer når jeg har tatt mastergraden min, men det er alltid kjekt å vite litt mer om hva man faktisk kan bruke en mastergrad i språk til. Det er første gang jeg har hatt muligheten (som jeg vet om) til å være med på noe slikt, så i det femte året ved NTNU og fjerde året på lektorutdanningen var det kanskje på tide!

Etter jeg kom hjem fra dette arrangementet gikk jeg og kastet papiravfall (resirkulering, dere), pakket inn en julegave (three to go) og spiste middag (blomkålsuppe med hvitløksbaguett). Og så skulle jeg se litt serier i sofaen, tenkte jeg. Det ble én episode av The Vampire Diaries før jeg sloknet. Og der ble det plutselig en to-tre timers lur!


Oooops!

I’ve had quite an interesting day, attending a sort of seminar where we as students got to meet alumni and they spoke about what they did with their MA and the different jobs they’ve had/still have. After this event, I got home, threw some paper in the recycling container, wrapped a Chritmas present, ate dinner and fell asleep on the couch. Ops!

4 kommentarer
    1. Det er noe jeg selv skulle ønsket. At tidligere studenter kunne kommet tilbake og fortalt litt om hvor de nå er på vei, da blir man mer motivert. HAHAH, føler med deg. Elsker å sove ettermiddagsdupper, da blir det som oftest noen timer ekstra, dessverre! ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg