2015, I’m ready

Siden jeg i løpet av de siste årene har blitt avhengig av mine små planleggere og notatbøker, var jeg ute i god tid for å finne meg en 2015-planlegger. På eBay har de utrolig mye fint og ikke minst billig, så da jeg fant den for knappe 40 kroner, frakt inkludert, tok det ikke lange tiden før den var bestilt. Veldig meg, veldig billig og veldig fin – flott kombinasjon, ikke sant?

Dette er en mye lettere variant enn den jeg har brukt i år, som er som en normallang roman når det gjelder tyngde og antall siden. Nå er den også utformet som Lewis Carrols Alice in Wonderland & Through the Looking Glass, og det blir litt rart å ikke skulle ha et Alice i Eventyrland-tema lenger. Men slik er det når årene går!



I’m very into planning, and of course I needed to get a planner for 2014 ASAP. No matter it’s not even November yet… Anyway, found this at eBay for £4, shipping included, and since it is a) very me, b) very cheap and c) very pretty, I had to get it! This is a lot lighter than the my 2014 planner, as the latter is shaped as Alice in Wonderland & Through the Looking Glass – yes, the novel, so lighter is quite describing both when it comes to content and actual weight.

6 kommentarer
    1. Jeg liker også å planlegge og må ha oversikt over det meste, har ikke fått gjort innkjøp av planlegger eller almanakk for 2015 enda, men har bestemt meg for å ha 2 eller 3 til neste år.
      Den var veldig pen den du har kjøpt deg 🙂
      Ha en fin kveld 🙂

    2. Så fin den var! Er en person som også er avhengig av å ha slike planleggere. Har akkurat nå bare en notatbok jeg noterer planer, osv. i, men gleder meg til januar! da begynner nemlig den supersøte planleggeren jeg fikk av bestevenninnen min ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg