Beautybay The Collection x DuWop Lip Venom

Det nest siste bonusproduktet fra BeautyBay (les mer her) er BeautyBay The Collection x DuWop-glossen Lip Venom i Hot Pink Shimmer. Jeg har tidligere prøvd Prime Venom fra samme merke, som jeg ikke var videre imponert av og det ligger nesten ubrukt i sminkeboksen min. Dette var et mer anvendelig produkt ettersom det er en lipgloss, og her får dere min mening!

Produktet koster 112 kroner (BeautyBay.com) og beskrives som følgende:

“Exclusive to BeautyBay.com, DuWop Lip Venom Hot Pink Shimmer is a shimmering lip plumping lip gloss for a perfectly kissable pout. We have collaborated with the innovative beauty brand DuWop to create an exclusive, limited edition version of the world renowned Lip Venom. Loaded with hot pink shimmer, BeautyBay with DuWop Lip Venom Hot Pink Shimmer gives the lips a naturally fuller appearance with a coat of luscious girly sparkle.

Enriched with a secret blend of Cinnamon, Wintergreen and Ginger, BeautyBay with DuWop Lip Venom Hot Pink Shimmer works to stimulate the blood flow to the surface of the lips, flushing and swelling them. This delectable lip plumper also contains Jojoba and Avocado to hydrate and give an intense shine to your lips too. Once applied, you’ll feel the Lip Venom begin to work its magic as the lips begin to tingle. This tingling sensation lets you know the spices and oils are flushing and plumping the lips for the perfect pout.”

Produktets emballasje og ytre utseende:
Jeg liker “esken” produktet kommer i, men det er absolutt ikke nødvendig på noen som helst måte. “Buuu” fra miljøpolitiet der, altså. 

Konsistens, påføring og resultat:
Jeg er ikke noen lipgloss-fan, og denne ble i tykkeste laget for meg. Den påføres også med en børste, noe jeg fant uheldig ettersom det lett blir søl og produkt der det ikke skal være produkt. Fargen er ganske så fin på, men det veier rett og slett ikke opp. Dette skal jo være en lip plumper, og ja, det kriblet litt ved påføring men noen “plumpness” merket jeg ikke noe til. Skivebom og vel så det.

Holdbarhet:
Lipglossen er som lipgloss flest, den forsvinner nokså lett. Når det gjelder effekten man skal få med en lip plumper så forsvant den kriblende følelsen ekstremt fort og noen videre effekt fant som sagt ikke sted.

Dom: 2/10
Verdt pengene?
Nei. Denne gjorde ikke noe for meg i det hele tatt. Jeg er kanskje litt forutinntatt siden jeg ikke er så glad i å bruke lipgloss, men her var det veldig lite som fungerte. Påføringsbørste er i det hele tatt ikke en god idé i mine øyne, og konsistensen var alt for tykk. Det eneste som fungerte og dermed hevet denne fra 1 poeng til 2 var fargen og innpakningen, som i og for seg ikke er nødvendig. Ikke verdt det, jenter, spesielt ikke når den koster over 100 kroner og flasken inneholder kun 3,5 ml!


I don’t like lip gloss, and this was no exception. The consistency, the application brush (why is there a BRUSH?) and the not-so plumping effect worked together to make this product a real let-down. A small bottle (3,5 ml) for more than 100 NOK is just not worth it, no way!

2 kommentarer
    1. Hørtes ikke så bra ut! Har tenkt litt på å prøve en Lip Venom, den originale.. Men jeg er ute etter plumping, og det eneste som har funket for meg (har prøvd MANGE) har vært Too Faced sin originale Lip Injection! Svir noe helt vanvittig men funker kjempebra 😀

    2. Makeup By Jenny: For meg fungerte ikke Lip Venom-primeren i det hele tatt, så om du allerede har en du vet funker så kan du heller holde deg til den, Lip Venom-produktene virker ikke som om de holder det de lover, for å si det sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg