I’ve got that red lip classic thing

SOUNDTRACK: Taylor Swift – Style

Åh, jeg har hatt en skikkelig bra formiddag. Jeg startet med en kopp kakao og venninnekos på Starbucks Solsiden, og det var såå fint å treffes igjen! Etter et par timer der dro jeg og trente, og jeg hadde den beste økta hittil i høst. Femten kjempebra minutter på tredemølla før jeg tok skikkelig i på styrkeapparatene. Etterpå tok jeg en aldri så liten tur inn på H&M der jeg fant noe jeg har siklet etter lenge – på tilbud!

Som lunsj spiste jeg middagsrester fra i går (kalkunfilet, wokgrønnsaker og quinoa) mens jeg så ukas episoder av Faking It og Awkward. Sminket meg også litt ekstra i dag, med røde lepper som prikken over i’en. 

Makeup Mekka Smooth & Creamy Hydrating Lipstick i It Girl, for den som lurte.

Ettersom det er onsdag har jeg forelesning fra 16:15 til 18 (hurra…) så om en halvtime-ish må jeg begynne og tenke på å komme meg ut døra. Været i Trondheim er ganske trist i dag, regnbyger kommer med jevne mellomrom og generelt gråvær er passende beskrivelser av dagen så langt. Men det får ikke gå utover det gode humøret mitt, så jeg hører på det nye albumet til Taylor Swift (feelgood gange tusen) og smiler bredt. Det blir kanskje noe annet når jeg faktisk må gå ut i regnet, men heldigvis er det ikke så langt å gå til bussen! Har du hatt en fin dag hittil?



I’ve had such a great start of the day. I met up with some girlfriends at Starbucks and drank hot chocolate and talked A LOT before going to the gym and kicking ass. Seriously, I did fifteen great minutes at the treadmill and then I did really good on the different weight-lifting machines. Afterwards, I found my way to H&M where I found something I’ve wanted for a long time – on sale!

As it’s Wednesday, I have a lecture from 16:15 to 18 (yay), so in like half an hour I gotta go. It’s especially grey and sad in Trondheim today, and it has been raining most of the time. But I won’t let it get me down, so I listen to Taylor Swift’s new album and smile like an idiot. This might change once I go outside, but luckily for me the bus stop isn’t very far. Had a nice day so far?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg