Merci, octobre

♥  Takk for fine dager med skjørt. Jeg elsker skjørt til hverdags!

♥  Takk for ordentlig blogglyst og mange besøkende.

♥  Takk for mine fine venner ♥

♥  Takk for ny treningspers!!!

♥  Takk for at jeg har funnet så mange flotte julegaver, tenk, jeg er snart ferdig med gavene for i år!

♥  Takk for treårsdag med mannedyret mitt.

♥  Takk for herlig treningslyst og bra resultater selv om det er lenge siden sist.

♥  Takk for Taffel Lime. Hilsen 85 år gammel dame.

♥  Takk for en kopp kakao på Starbucks med jenter man ikke ser så ofte, men når man først treffes så snakker man i to timer i strekk og må nesten rive seg løs.

♥  Takk for at The Walking Dead har begynt igjen!!!

♥  Takk for at jeg fungerer best under press og dermed ikke trenger så veldig lang tid på å skrive en masterskisse når jeg sliter med hodepine 3 av 5 dager i uka (heldigvis ikke hver uke, but still).

♥  Takk for American Horror Story: Murder House og Evan Peters. Å bli litt mørkredd er verdt det. Gleder meg til sesong 2, 3 og 4!

♥  Takk for fine høstdager som ikke har vært så alt for kalde.

♥  Takk for Rebel Angels og forfatteren Libba Bray.

♥  Takk for en fantastisk fin konsert med Veronica Maggio og fine venner i går. mitt hjärta blöder


(pictures from weheartit.com)



Thank you, October, for:
wonderful days wearing my skirts, many visitors on my blog, my beautiful friends, a new personal record at the gym, all the perfect Christmas presents I’ve found already, our three year anniversary, workout motivation, sparkly water, a cup of hot chocolate with friends you haven’t seen in ages, season 5 of The Walking Dead, American Horror Story and Evan Peters, pretty autumn days, Rebel Angels and Libba Bray, the Veronica Maggio concert.

12 kommentarer

Siste innlegg