Fashionable Monday: Coated


(lookbook.nu)

Jeg har i løpet av de siste årene blitt besatt av jakker og kåper. Jeg har ganske så mange, men jeg ser alltid en type jeg har lyst på. Sånn som nå: Jeg har et ganske sterkt behov for en oversized frakk à la de på bildene over. Gjerne i ullstoff. Jeg tenker fremdeles på den flotte, mørkeblå kåpen/frakken jeg så da jeg var i London for snart to år siden og som jeg ikke kjøpte. Tenk, den var perfekt og kostet i tillegg bare 10 pund, og jeg kjøpte den ikke!!! Det er så sant det de sier om at det er bedre å angre på ting du har gjort enn det du ikke har gjort, altså…


Over the last couple of years I’ve developed a sort of obsession over coats and jackets. I have plenty, but there’s always one on my mind that I really want to own. Take right now for instance, I have a really strong desire to have a coat like the ones on the pictures. Preferrably in some wool mix. I still think of the gorgeous blue coat I saw in London two years ago, which I didn’t buy. It was perfect and was only £10, and I didn’t buy it!!! It’s so true what they say: It’s better to regret something you did than to regret something you didn’t do…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg