Well, somebody blew it…

Når man handler på nett skjer det noen ganger feil under pakking. Tydeligvis. Jeg bestilte et par OPI-lakker fra BeautyBay.com for en liten stund siden, og den ene (delte opp bestillingen så det ikke blir toll) kom i går. Men ikke bare den!

I tillegg var disse fire med, uten at jeg noen gang har bestilt dem eller i det hele tatt tenkt på å bestille dem! De stod ikke på ordreseddelen som lå i pakken, heller. Jeg trodde først jeg hadde fått noen annen sin pakke, men det står navnet mitt både utenpå og på ordreseddelen, så her har det nok skjedd en feil. Jeg regnet ut at til sammen koster disse produktene over 400 kroner, så det var neimen ikke verst å få som bonus!


Ordered some OPI nail polishes from BeautyBay.com a while ago, and one of them arrived yesterday – with some friends! They were not on the receipt, and it was my name both on the address tag and on the receipt inside the package, so somebody made a mistake somewhere. Altogether, this has a value of more than 400 NOK/£40, so this was not the worst bonus, if I may say so!

8 kommentarer
    1. Oi herregud så gøy! Der var du veldig heldig da, jeg har 2 ganger fått dobbelt opp av et produkt. Klager ikke for å si det sånn 😛 Den primeren der er kjempebra forresten!

    2. Oj, så utrolig heldig du var da 😀 Det sto ikke på ordreseddelen som du fikk i pakken om at du måtte betale mer eller noe slikt? I så fall er det ikke noe å klage på 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg