Secondhand Saturday

I dag, mens jeg fremdeles lå i sengen, fikk jeg melding fra A om at det var bruktmarked på Bakklandet. Vips var jeg oppe av senga og ut av døren! Stedet var Annas Café, et veldig lite lokale med veldig mange folk (jenter) i, men med litt tålmodighet og et skarpt øye fant jeg meg to ting.

uk7POiyecT

 

  • En veldig fin svart skinnveske i en veldig praktisk størrelse. Reima er ganske slitt og ser ut som den skal gå i stykker når som helst, men jeg har nå bestilt forsterkninger i form av et flettet belte og en lenke på eBay (flere alternativer er kjekt), så når det kommer blir den god som ny. Om jeg i tillegg pusser den litt blir den superfin!
  • En cardigan som er veldig meg. Søstrene mine synes jeg har bestemorstil med mine utallige blomstermønstre, men det får bare være for jeg synes det er så utrolig fint!

 

I secondhand-shoppingens ånd bestemte jeg meg for å prøve å selge unna noen skopar jeg ikke bruker. Blant parene er faktisk Jeffrey Campbell Lita med spikes, som jeg kjøpte for et par år siden. De er i størrelse 38, men av en eller annen grunn er de større enn det vanlige svarte paret jeg har, noe som resulterer i at jeg glir frem og dermed er de litt ubehagelige å bruke. Siden de altså er ubrukte tenkte jeg kanskje noen andre kanskje ville ha dem, men vi får se hvor mange (om noen) melder seg.

FINN-annonse HER.


Hi! I did a bit of secondhand shopping today, and ended up with a (leather) bag and a flowery cardigan in cotton. Very cute and very me! Inspired by the girls who sold their clothes, I put out an ad on FINN.no with four pairs of shoes I’ve hardly worn. I hope they catch someone’s interest!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg