Fashionable Monday: Short


(lookbook.nu)

Mandag, dere – wohoo! Jeg kjører på med korte skjørt og kjoler i dag, for er det noe jeg liker så er det hverdagspynting. Jeg har blitt relativt flink til det i det siste, for jeg bruker skjørt og kjoler mye mer nå enn tidligere. Det er jo veldig kjekt å dra på jeansene, men samtidig føler jeg meg så fin om jeg velger skjørt i stedet. At det er høst er ingen hindring, for jeg har et greit utvalg tykke strømpebukser for frosne oktoberdager. Bruker du skjørt/kjole til hverdags?



It’s Monday, you guys – wohoo! I go all in for short skirts and dresses today, because if there’s something I like, it’s an everyday dress-up. I’ve gotten quite good at it lately, because I use skirts and dresses a lot more now than I’ve used to. I mean, it’s very easy to pull on a couple of jeans, but I feel so pretty and girly if I choose a cute skirt instead. Autumn is here, but I won’t let that drag me down now that I have such a variety of thicker tights to put on for frozen October days. Are skirts/dresses part of your everyday wardrobe?

8 kommentarer

Siste innlegg