Le fin

Åh, så er helga over igjen. Det går så fort! Jeg har forsåvidt hatt det veldig fint denne helga (som jeg har de fleste helger), med både kosekveld, bursdagsfeiring, konsert og oppgaveskriving i dag. Nå er jeg ganske sliten og veldig klar for pannekaker og bacon til middag/kveldsmat.

uUC9E6yeZv

 

Og her har dere et veldig kornete bilde fra Highasakite på Samfundet i går. HERREGUD så flinke!!! Man har jo alltid en viss frykt for å bli skuffet første gangen man ser et favorittband live, men det var ingen skuffelse å finne i meg i går, bare et stort smil om munnen og et hjerte som banket helt vilt av glede. De spilte selvfølgelig sanger fra Silent Treatment som kom ut tidligere i år, men også et par jeg egentlig ikke dro kjensel på. Så musikken var det altså ingenting å si på, og noe annet jeg la spesielt merke til var lysshowet. Det passet så enormt bra til musikken at jeg ser for meg at andre effekter hadde bidratt til en helt annen totalopplevelse av konserten.

Håper dere har hatt en flott helg og er klare for en ny uke! Jeg fyller min med flere skoleoppgaver, noen timer som lærervikar, noen timer som badevakt og trening!


And then the weekend is almost ended, again. I’ve had a great time, with a cozy night in, a birthday party, a concert and writing an assignment today. I’m pretty tired by now and am so looking forward to pancakes and bacon for dinner! I took this grainy picture at the Highasakite concert I saw yesterday, and it was so great! I hope you’ve all have had a great weekend and are ready for a new week. I’m filling mine with more assignments, working as a substitute teacher, working at the pool and a couple of workouts!

5 kommentarer
    1. Så gøy! Og bra at du ikke ble skuffet da. Høres kult ut med lysshow som passer til sangene. Syntes alltid det er kult med konserter, og har foreløpig ikke opplevd noe kulere show enn Lady Gaga (;

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg