Wishin’ Wednesday: Heels


Heel cap sandal / High heel sandal 
(begge fra Nelly.com)

I dag er jeg litt materialistisk igjen og ønsker meg et par høyhælte sandaletter. Sorte. Med ankelrem. Disse to koster henholdsvis 299,- og 349 kroner, men akkurat nå er ikke slike sko noe jeg kommer til å prioritere, rett og slett fordi jeg egentlig ikke har bruk for dem. Men de er så fine og klassiske! Så hadde jeg hatt ett par festsko, liksom… Sukk!


Miss Material Girl is back, and today I’m craving a couple of heels. Black. With an ancle strap. These are just 299,- and 349 NOK, but this is just not something that I’ll prioritize right now, I just don”t really need them. But they’re so pretty and classical! With these I would have had just one pair of party heels, and that would be it… Sigh!

7 kommentarer

Siste innlegg