Dimanche

… eller søndag, som vi sier på norsk.

Plutselig er klokka over åtte på kvelden og jeg kan egentlig ikke huske hva dagen har gått til, men jeg vet jeg har hatt det fint og da er det greit. Nå har jeg tenkt å sette meg i sofaen, spise sjokoladepudding med vaniljesaus (“Er du en pudding, eller helt gelé? Tenk litt på det, du!”) og se en film med mannedyret, om han greier å slite seg vekk fra PC-en. Håper du har hatt en fin søndag?

Et aldri så lite testbilde med det nye kameraet mitt. ↓
A teeny-weeny test picture taken with my new camera. ↑

Suddenly it’s past 8 pm and I can’t remember doing anything all day, but as long as I feel good about it (and I do!) it’s okay. My plan for the rest of the evening is to place my but in the sofa, eat chocolate pudding with custard and watch a film with my boyfriend (if he manages to drag himself away from the PC, that is). I hope your Sunday has been good?

 

4 kommentarer
    1. Høres ut som en hyggelig og avslappende søndag, og pent bilde! (;
      Har tatt det ganske rolig selv, sovet lenge, spist en god og sen frokost, og sett tv ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg