Shades of Grey

Da er jeg klar til å vise frem alt det grå jeg kjøpte på åpningen av nye City Lade forrige torsdag!

Genserkjole fra Vero Moda (100 kr).

Stor og deilig genser (med 10% mohair) fra Vero Moda (25% avslag).

Nå husker jeg ikke eksakt hva disse heter, men de er liksom Vero Moda sin verson av Superflex, tror jeg. Veldig behagelige å gå i pluss myke i stoffet, så får vi se hvor bra de holder seg etter litt bruk og et par vask. Det er i alle fall et billigere alternativ! (25% avslag)

Jeg kjøpte også en fluffy cardigan fra Cubus, men etter å ha tatt den på et par ganger og følt den var litt vel “slapp” og kjedelig bestemte jeg meg for å levere den tilbake. Den kostet meg 209 kroner, penger som heller kan brukes på noe jeg trenger/virkelig føler meg vel i. Nå synes jeg at jeg fortjener et lite klapp på skulderen!

Hva synes du?



These are the items I bought at the mall opening last Thursday, all grey everything! I also bought a (grey) fluffy cardigan, which turned out to be quite … boring, so I returned it today. Congrats to myself! What do you think?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg