Oh, look at the time

Siden jeg aldri får nok klokker, her er min nyeste, kjøpt via eBay, selvfølgelig!

I dag har jeg lest ut nok en bok, spist en goood frokost (og drukket smoothie med skogsbær i, nam!) og nå sitter jeg her og skal forberede meg litt til kollokvien i morgen. Vi har nemlig fordelt en del artikler mellom oss og skal skrive sammendrag av dem slik at vi ikke  lese alle for å ha en viss oversikt. Lurt, ikke sant?

Hva gjør du i dag?



Say hello to the newest addition to my watch collection, bought via eBay, of course!
Today, I’ve finished a book, had a greaaat breakfast (with a forest berries smoothie, yum!) and now I’m getting ready for study group tomorrow. We’ve divided articles from the reading list between us and are going to write summaries of them so everyone does not have to read everything to get the gist. Smart, right? How are you spending your Sunday? 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg