Merci, septembre

September fløy forbi og vips så er det oktober. Men før vi omfavner den nye måneden helt vil jeg nevne noen ting som var veldig fine i september, som jeg pleier å gjøre ved månedsskiftet.

♥  Takk for bøker som får en til å drømme seg bort til sin egen verden. Sånn som A Great and Terrible Beauty av Libba Bray.

♥  Takk for et vidunderlig fint Miliebesøk i Oslo. Nydelige dager med en nydelig person!

♥  Takk for fine utenlandske nettbutikker der man finner fine, billige ting.

♥  Takk for smoothies og te, den eneste væsken jeg får i meg om dagen (vel, i tillegg til vann).

♥  Takk for spinat og brokkoli og annet grønt på tilbud hos Rema 1000. Slikt gjør det litt enklere å få i seg nok grønt!

♥  Takk for Modern Family. Jeg elsker den serien!

♥  Takk for billige Makeup Mekka-leppestifter som er kjempebra og får meg til å føle meg g-l-amorous.

♥  Sist men ikke minst, takk til dere som er innom her og kommenterer. Jeg har det skikkelig gøy med bloggen for tiden, og jeg håper dere synes det er gøy å lese også!



September flew by, and before we greet October with open arms I want to look back at some of the nice things that the past month brought me: Great books such as A Great and Terrible Beauty, a terrific weekend with my friend Milie in Oslo, pretty stuff from foreign online stores, smoothies and tea, discount vegetables, Modern Family (best TV show ever?), cheap and great lipsticks that make me feel pwetty. And at the end of all this thankfulness and positivity, I want to say thank you to my dear readers. I’m having so much fun blogging now, and I hope you have just as a great time reading as I do writing!

4 kommentarer
    1. Er innom bloggen din hver dag, og jeg blir alltid i bedre humør etterpå! Du har så mange inspirerende innlegg og skriver utrolig bra 🙂 Elsker spesielt når du legger ut musikk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg