Wednesday wish: Pure skin

I dag er vi litt mindre materialistiske og ønsker oss (jeg har visst et snev av schizofreni, jeg og meg) ren hud. Jeg er inne i en periode med den uka i måneden og flere små utbrudd i ansiktet, og føler meg ikke så utrolig fresh. Jeg bruker nær sagt aldri concealer og på langt nær foundation, men akkurat nå vil jeg egentlig bare helle ei hel bøtte over ansiktet mitt.


(whi)

Det høres nå ut som om jeg har skikkelig problemhud, men i virkeligheten er det snakk om et fåtall kviser på haken og et par i resten av ansiktet, så jeg er fullt klar over at det er en hel horde mennesker som virkelig sliter med huden sin og at jeg bare syter for ingenting, men med hensyn til hvordan huden min er til vanlig så er jeg inne i en dårlig periode akkurat nå, og da ønsker jeg selvfølgelig at ansiktet mitt skal gå tilbake til utgangspunktet.

Så, jeg renser og eksfolierer og tilfører fukt og håper at dette går over i takt med at tante Rød drar igjen. I mens (hø hø) setter jeg min lit til mine tre gode venner, Bio-Oil, Pure Active 3in1 og Clear-Up Strips, tre produkter som gjør underverker for huden min!


(google)

Har du noen “mirakelprodukter” du tyr til når huden slår seg vrang?



I’m in a bad skin period as it actually is my period first and foremost but also because I haven’t really taken as much care of my skin as I should lately. It’s not that I have serious acne (we’re talking about a few zits in the chin area and a couple in the rest of my face) so I am aware that other people have real problems, but in comparison to what my skin usually’s like, I’m in a bit of a down period. Just thought I could tip you off about my three good skincare friends, Bio-Oil, Pure Active 3in1 and Clear-Up Strips, they really do wonders for me. Do you have any skin lifesavers you want to tell me about?

9 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg så igjen. Sliter virkelig med huden for tiden, og det har jeg gjort siden mai, men ble helt forferdelig for en måned siden. Dro til hudlegen for å få hjelp, og jeg har nok atopisk eksem ja. Det er dritt, og det koster så mye! Det gjør det generelt alltid når man har dårlig hud. Føler det er så mye man må teste, prøve, feile osv :p Men ser ut som du har funnet noen produkter som funker for deg, bra!
      – Siri

    2. siribokoholiker: Uff da! Jeg har heldigvis bare litt mye hormoner som får kvisene til å sprette frem, men sliter en del med eksem andre steder på kroppen, så jeg vet hvor slitsomt og ikke minst hvor dyrt det er! Føler med deg <3

    3. SV- Ja, har du en god og mild fuktighetskrem(helst ikke med vaselin, alkohol osv, jeg reagerer på alt) så si fra! Nå fikk jeg streng beskjed fra hudlegen om å bruke en fuktighetskrem som koster 550 kr for 45 gram!!! Det er sykt, og det har jeg ikke råd som student 😮

    4. siribokoholiker: :O Nå har det seg sånn at jeg bruker Coop Änglamark sin boodylotion som ansiktskrem, og den funker kjempebra! Har brukt den i flere år nå, og også søsteren min, som ikke har samme hud som meg, synes den funker bra. Den er økologisk og inneholder ikke parfyme eller fargestoffer eller noe, så kanskje du kunne testet den? Ei flaske koster sånn tretti kroner, så det er ikke så mye penger ut vinduet i tilfelle. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg