Fashionable Monday


(whi)

Godt og blandet fra Lookbook i dag, det er jo mandag!

Jeg har akkurat lest ferdig A Great and Terrible Beauty av Libba Bray, og jeg gråt på slutten. For en utrolig bra bok! Gleder meg til å lese Rebel Angels og The Sweet Far Thing, som er de neste bøkene i Gemma Doyle-trilogien (de er allerede klare på Kindle-en). Les min mening om boka i septemberbokinnlegget mitt som kommer om noen dager. I dag skal jeg gjøre unna noen ærend og kanskje rekker jeg å se sesongpremieren av Once Upon a Time før jeg drar på jobb. Jeg er veldig spent på hele Frozen-greia de tydeligvis skal ha med – det kan gå begge veier for å si det sånn! Ser du Once Upon a Time?



A little Lookbook mix, after all, it’s Monday!

I’ve just finished reading A Great and Terrible Beauty by Libba Bray, and I cried at the end. What a wonderful book! I can’t wait to read Rebel Angels and The Sweet Far Thing, the two other books in the Gemma Doyle trilogy (they’re on my Kindle already). You can read more about my opinion of the book in my September books post which is coming in a couple of days. Today, I’m doing some errands and perhaps I get the time to watch the season premiere of Once Upon a Time before I go to work. I’m very curious of the whole Frozen theme they’re obviously doing – it can go both ways, to be frank! Do you watch Once Upon a Time?

3 kommentarer
    1. kjempefine inpsobilder 🙂
      Jeg startet nettopp å se på OUAT selv, så jeg gleder meg veldig til en ny sesong starter 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg