The sun always shines on tv

Nå er høsten her, og høst betyr sesongstart for egentlig alle TV-serier (unntatt Game of Thrones, Black Sails og Orange is the new black). I løpet av slutten på september og starten av oktober er de fleste i gang, og jeg har alt laget meg en liste over hvilke serier som jeg kan se de forskjellige ukedagene (men de sendes altså på amerikansk TV dagen før):

MANDAG

Brooklyn Nine-Nine (starter 28. september)

Once Upon a Time (starter 28. september)


The Walking Dead (starter 12. oktober)

TIRSDAG

The Originals (starter 6. oktober)

ONSDAG

Awkward (startet denne uka)


Faking It (startet denne uka)


New Girl (startet forrige uke)

FREDAG

The Vampire Diaries (starter 2. oktober)

I tillegg til disse holder jeg også på med Modern Family, og er nå cirka midt i sesong 3. Har også tenkt å sjekke ut den nye serien Gotham, som handler om politimannen Gordon før Bruce Wayne blir Batman. Spaaanande! Har du noen serier du vil tipse meg om?



As it is autumn and (almost) all the TV shows are starting up again, I made a little list of what my TV week look like. I also watch Modern Family and am now in the middle of season 3, while I thought of checking out the new show called Gotham, featuring Detective Gordon in his days before Bruce Wayne became Batman. Do you want to recommend any good shows?

9 kommentarer
    1. Så gøy at du har så mye å se på 🙂 av de der er det Awkward jeg liker best, men falt litt ut i fjor da.
      Du må se på Revenge! sesong 3 kom på netflix nå, så jeg ser det wihuu 🙂

    2. Oo! Visste ikke at New Girl, og Awkward har begynt igjen, så gøy 😀 og ser på Faking it jeg også. Genial serie. Ellers kan jeg anbefale Young and Hungry, Trophy Wife, og Chasing Life ^^

    3. Er det sesong 4 av awkard som kommer ut da? Så siste episode av sesong 3 denne uken 🙂
      Jeg har begynt å se LOST 😀 Spennende hittil, men har hørt rykter om at serien blir så sær etter en stund…. uff :S
      – Siri

    4. siribokoholiker: Det er sesong 4 ja, men det har vært en “sommerpause” så forrige tirsdag startet de midt i sesongen, med episode 12 🙂 Åh, LOST virker veldig rart, har aldri sett det og tror det tar helt av etter hvert etter det jeg har hørt, så jeg gidder egentlig ikke begynne heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg