Fashionable Monday


(lookbook.nu)

Hei og hopp! Nok en mandag er her, og jeg er trøøøtt. Det til tross skal jeg nå skrive førsteutkast til semesteroppgaven i litteratur og historie, for det skal nemlig leveres innen kl. 16 i ettermiddag. Skippertak, sier du!? Neida, that’s just how I roll… Jeg vet akkurat hva jeg skal skrive da, så det er ikke sånn at jeg er helt blank. Heldigvis! Jeg skal også på jobb i dag, og jeg burde ta bussen 13:20, så det betyr at jeg har ikke så sykt god tid på den oppgaven… Men det går bra, det går så bra! Er du en slik som gjør alt i skippertak, sånn som meg?



Hi there! Monday is here, once again, and I am sooo tired. However, I am to write a first draft of an obligatory assignment in literature and history, because it’s due at 4 pm today. Postponing stuff to the very last day, as usual. Luckily I know exactly what I’m going to write! I also have to go to work today, and I should catch the 13:20 bus, so that means I don’t have too many hours to finish this… But it’ll all be fine, just fine! Are you a procrastinator, just like me?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg