thank God it’s Friday

SOUNDTRACK: Oh Darling – Gonna Be Yours

I dag våknet jeg av meg selv kl. 07:05 og tenkte “hei, hvorfor har ikke vekkerklokken ringt?”. Saken er den at jeg i går kveld glemte å sette på alarmen, men hva gjør vel det når man har innebygd vekkerklokke?

Uansett, kom meg på forelesningen som startet 08:15, dro ned til sentrum og vandret litt på Trondheim Torg. Akkurat nå pågår nemlig I ♥ SALG (fin miks av norsk og engelsk…), noe som betyr masse folk og tilbud på hele senteret. Jeg var såvidt innom Bik Bok men fant INGENTING (ja, dere leste riktig), kjøpte en julegave (ja, dere leste riktig) og dette:

En utrolig fin topp som kostet bare 30 kroner på H&M og en flaske Wild Argan Radiant Oil fra The Body Shop, som jeg fikk 20% avslag på på grunn av I ♥ SALG. Jeg er veldig glad i håroljer (denne er til både kropp og hår), men den jeg har nå (fra BabyLiss) er litt for oljete/tykk – den trekker liksom ikke inn i håret. Jeg har såvidt testet den jeg kjøpte i dag, og den er i hvert fall ikke så tung som den jeg har fra før! I tillegg luktet den kjempegodt og fikk håret mitt til å se litt sunnere ut allerede. Jeg badet nemlig i klorvann i går, og da ser håret mitt heeelt rart ut etterpå, uansett hvor godt jeg vasket det og hvilke produkter jeg bruker. Så jeg har et veldig positivt førsteinntrykk av Radiant Oil!

I kveld skal jeg og mamma passe nevøene mine, så jeg har med Aladdin på DVD og diverse godterier. Gleder meg på litt tantebarnkos! Håper dere får en kjempefin fredagskveld 🙂


I woke up at 7:05 today, wondering why my alarm didn’t go off. Well, the built-in alarm clock in my brain at least makes it impossible for me to oversleep! I attended a literature lecture at 8:15 before I went donwtown and wandered around the mall for a bit. Ended up buying a Christmas present (yes, that is correct) and the top and bottle of Argan oil you can see in the picture. The top was only 30 NOK, and I got the oil at 20% off due to a campaign sort of thing called “I ♥ SALG” – loving the language mix on that one… I have barely tried the oil on my hair, but as first impressions go, I really liked it.

My mother and I are babysitting my nephews tonight, so I’ve got Aladdin on DVD and some candy, ready for a night in with my darlings. I wish you all a great Friday! 🙂

4 kommentarer
    1. ohh, du må gjerne skrive en mer utfyllende omtale av den håroljen når du har prøvd den litt mer. Spent på å høre meningen din om den videre 😀
      Fin topp, og vil gjerne se den i antrekk.
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg