Karmapoeng

SOUNDTRACK: Bon Iver – Blood Bank

Tåka hang tung over Nidelva og vinden blåste mildt sagt friskt rundt ørene mine da jeg gikk bortover mot Blodbanken. Vel inne smilte en vennlig sjel mot meg og morgenen var plutselig ikke så trist og grå lenger.

Slik er det heldigvis svært ofte når jeg skal gi blod. De fleste som jobber der er kjempetrivelige og så takknemlige for at du sitter i en stol i omtrent ti minutter og lar dem tappe litt av blodet ditt. Det er såklart noen som ikke akkurat kan skrive people person på CV-en også, men de gidder vi ikke bry oss så mye om. Fokuser på det positive!

Og som alltid når jeg har gitt blod så er det en ny Mummikopp i samlingen. Valget stod mellom Snorkfrøken, Mummi, Mummipappa og Mymlens Mamma, men siden jeg har nevnt at jeg kunne tenkt meg alle unntatt sistnevnte i (sen) bursdagsgave, tok jeg Mymlens Mamma.

Se så fin!

Akkurat nå sitter jeg og drikker te og hører på finfin musikk (sjekk ut høstlista mi: l’automne) og planlegger helgen og neste uke. Konserter, barnepass, semesteroppgaver og venninnebesøk må alle passe inn et sted, og det er fint å ha ting i orden litt før det faktisk skjer, tenker jeg.

Jeg lakkerte neglene mine røde i går, og har bestemt meg for at dette skal bli min manikyrlook i høst. Jeg bruker Max Factors Nailfinity i fargen Perfect Red, og den er så FIN, i tillegg til at den er lett å legge og holder relativt bra. SELVFØLGELIG har Max Factor gått over til noe som heter Glossfinity i løpet av de årene som har gått siden jeg fikk denne lakken i en goodiebag – typisk! Men tilbake til saken, ser ikke sølvringer sinnsykt bra ut sammen med røde negler!?


I started the day giving blood at the hospital, so now I have one more Moomin mug to add to my collection: Mymble’s Mother. Right now I’m sipping on some Pukka Detox tea while listening to my fav fall music (playlist here: l’automne). I have fallen totally in love with red nailpolish (again) by the way, look how stunning it is combined with this silver-coloured ring!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg