Wednesday wish: Tartan skirt


her / her / her

Akkurat NÅ har jeg sykt lyst på et skotskrutete skjørt. Det er så fint! Men jeg gidder ikke betale over 200 kroner for et skjørt (that’s how cheap I am…) så jeg driver og leter litt rundt. Jeg hadde mest lyst på et i rødt og svart, men så gikk jeg inn på Missguided (mitt nye ASOS) og fant disse fine:


her / her

Og så var det det med modellen, da… Jeg bruker helst bodycon-skjørt, og selv om jeg har noen A-formede skjørt så er det helst førstnevnte jeg holder meg til. Dermed er det egentlig bare det i midten øverst og det blå nederst som er relevante for meg. Det røde fra Zalando koster 229 kr, det blå kostet 14 pund (=ca. 140 kr) inkl. frakt fra UK. Men samtidig var det jo et rødt jeg ville ha. Sukk, livet er hardt…


I’ve been craving a tartan skirt lately, but due to it being fall and these are actually quite in fashion right now, I can’t seem to be able to find any really cheap ones – and you know I like ’em cheap. Been looking aroung a bit, and these are the ones I’ve found up until now, but I just can’t decide, because what I initially wanted was a red one but the only tartan bodycon skirt I found was more than 200 NOK and that’s a bit too much, so the blue at the bottom would be perfect both shape-wise and economically, but it’s got the wrong colour. Life is hard, you guys…

11 kommentarer

Siste innlegg