Fashionable Monday

Hei! Nå er jeg tilbake! Vel, kom strengt tatt tilbake i 23-tiden i går, men nå er jeg tilbake her på bloggen i alle fall. Luftingen/AC-en/hva det nå enn kalles på flyturen både ned til Oslo og opp igjen gjorde sitt for at jeg ble veldig forkjøla, så jeg har nyst, snytt og hostet meg gjennom helga, men det la ikke noen som helst demper på noe som helst, egentlig. Skal fikse et lite innlegg dedikert til Oslo-helga mi så fort som mulig, men først kommer altså Fashionable Monday, “arvtageren” til Lookbook Monday. Hvorfor jeg byttet navn? Vel, jeg synes det høres bedre ut. Mer fasjonabelt, kan man si!


(lookbook.nu)

Speaking of fashion, her er dagens lille moteinspirasjon. Valget falt i dag på lekre rosanyanser, uvisst hvorfor, fra forskjellige Lookbook-ere. Selv om vi er halvveis i september (ersj) klarer jeg ikke å gi heeelt slipp på lette, flagrende stoffer, søte pastellfarger og crop tops, men siden jeg nå har blitt syk må jeg vel bare pakke meg inn i store cardigans og skjerf… 

Er du heeeelt klar for høst, eller?



I’m back from Oslo (well, I got back at 11 pm yesterday, but whatever), and due to the aircondition-thingy on the flight (both there AND back again) I’ve caught a cold, so I’ve spent the weekend coughing and sneezing. That didn’t stop us from exploring the capital city, however, so I’m going to put together a little something-something to show you. First of all, I’m doing the Fashionable Monday post, the “heir” of Lookbook Monday, and the change is due to nothing really, except that I think Fashionable Monday sounds more… Fashionable. Heh. Today, I’m inspired by pink hues from several Lookbookers. Even though we’re halfway through September (ew), I can’t really let go of light, flowy materials, cute pastels and crop tops, but now that I’m sick, I guess I have to wrap myself up in big cardigans and scarves… Are you like totally ready for fall or what?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg