Inspirational Friday


(whi)

Fredag, dere. Fredag! I dag skal jeg ut og fly, heeele veien ned til Tigerstaden og min kjære Milie. Og jeg gleder meg sånn! Jeg blir veldig stresset for slike ting, spesielt når jeg reiser alene, så jeg sov relativt dårlig i natt. Det resulterte i at jeg ble hjemme og sov på morgenen i stedet for å dra på forelesning, noe som er lurt her og nå men ikke i det lange løp. Men-men, jeg kommer meg forhåpentligvis på de resterende forelesningene!

Hva synes du om inspirasjonen?
Hva skal du i helga?



It’s Friday, you guys, and this afternoon I’m heading down to Oslo to visit my dear Milie. I’m so excited! I stress a lot about these things though, especially when I travel by myself, so I didn’t sleep well last night. The result of this was me sleeping in instead of attending lectures, which is a good thing right now as I am not tired, but not in the long run. Oh well… Did you like my Friday inspo? What are your plans for the weekend?

6 kommentarer
    1. I helgen var det søskenhelg 😀 Så jeg og lillebror dro til søstersen og gjorde masse sprell. Han var riktignok en del med kjærestene til meg og søsters, så imens lagde jeg og søstersen vårruller. Det ble til sammen 350 haha. Vi er litt smågale ^^’ Håper du hadde det supert i Oslo!
      Selv eeeelsket jeg smykket 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg