The Smoothie Blender

Som skrevet her ønsket jeg meg smoothieblender i bursdagsgave, og hvis dere så dette innlegget så dere kanskje at jeg faktisk fikk en slik rosa en fra storesøsteren min, hurra! Jeg har riktignok en blender fra før, men den er veldig stor og plasskrevende samtidig som det er en hel mugge å rengjøre (med en f***ings kniv i bunnen), så det er liksom en del jobb for en stusselig porsjon smoothie. Med denne babyen derimot…

Dere ser altså på en C3 Mix & GO Smoothie Blender. Den kommer med to flasker/begre à 700 ml/7 dl (m/ lokk!), tar liten plass og er bare så BRA. Med den gamle var jeg redd for å ha oppi helt frosne bær siden motoren ikke var sånn supersterk og den kom med rare lyder (og noen ganger luktet det brent…!), men med den nye er smoothien ferdig på maks ti sekunder med utgangspunkt i dypfryste bær og frukt. 

Og slik har man en flott, supergod og SUNN smoothie på en-to-tre!

Her er ingrediensene jeg pleier å bruke:

♥  en banan
♥  omtrent 350-400 ml (halve koppen) med fryste bær
♥  appelsinjuice

Når det gjelder bærene så kjøper jeg slike pakker fra Rema 1000 som koster sånn ingenting (en tier for 400 gram jordbær, for eksempel) og varierer mellom jordbær, bringebær og blåbær og kombinasjoner av disse. Er ikke så tøff ennå, så slike grønne miksturer med spinat og sånn i får komme senere. Bær 

Hva pleier du å ha i smoothien din?

4 kommentarer
    1. Jeg har litt delte meninger om smoothie.. Det er friskt og sunt, men alle frøene som blir igjen fra bærene… ahhh. Det irriterer meg, haha 😀 Men ja ^^’
      – SIri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg