Fashionable Monday


(lookbook.nu)

Ny uke, dere! Jeg er som vanlig usedvanlig positiv nå som det er mandag, og er klar til å shine opp leiligheten (vi hadde fest på lørdag, ehe) før jeg kaster meg over Atonement som skal være utlest før fredag kl. 8:15. Jeg har laget en utrolig god og enkel smoothie (med frosne bringebær, en banan og litt appelsinjuice – that’s it!) og første klesvask er allerede i gang i vaskemaskinen, og etter hvert skal jeg lage middags- og gjøremålsplan for uka. Planlegging er nøkkelen til å få gjort det man skal har jeg funnet ut, og selv om jeg ikke alltid gjør alt som står på oversiktene mine er det likevel en utrolig fin følelse når man kan krysse ut noe.

Ha en flott mandag! 🙂



Here’s to the day of positivity! I don’t know why exactly, but I am always so positive on Mondays. I’m about to clean the apartment after the little party we threw on Saturday before I start reading “Atonement” as it is due Friday at 8:15 in the morning. I’ve made a delicious and very simple smoothie (frozen raspberries, a banana and some orange juice – that’s it!) and the first batch of laundry is already in the washing machine, and I’m also going to make dinner and activity plans for the week. You see, I’ve figured out that planning is the key to productivity, and even though I don’t always manage to do everything on my lists, it feels very good to put an x next to something. Have an awesome Monday! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg