Missguided crops

Da har jeg fått min første bestilling fra Missguided (.co.uk), og jeg er så fornøyd. Jeg trodde de hadde skikkelig høy fraktavgift, men den er faktisk bare på 4 pund, som er mindre enn H&M har – og sistnevnte sender fra Skedsmokorset, ikke England slik som Missguided gjør!

Det ble altså to crop tops, en i fresht aztek-mønster og en lyseblå, litt mer classy en som gikk heeeelt opp i halsen. Litt uvant, men følte meg veldig fin!


This is my very first order from Missguided.co.uk, and I am so happy with it. I thought their shipping fee for sending to Norway was almost 10 pounds, but as it turns out it was only £ 3,99, which is less than H&M’s and they ship from Norway, not the UK like Missguided does. As you can see, I ended up with two new crop tops, one aztek patterned and a light blue one with a kind of high neck. It’s a bit unusual for me to wear the latter, but it makes me feel very nice!

12 kommentarer

Siste innlegg