Forever 18 + Marilyn

Oh yes, jeg har kjøpt to nye leppestifter fra Makeup Mekka. Nå tror jeg jeg har alle (Smooth & Creamy Hydrating, ikke de matte). Det er i hvert fall ikke mange jeg ikke har!

Valget denne gang falt på Forever 18 og Marilyn.

Forever 18 – “verdens fineste varme rosabrune tone”. Siden dette er en Smooth & Creamy Hydrating Lipstick er det ikke noe annet enn å si: LIKER. Skikkelig fin farge, lekker og halvnøytral akkurat som jeg liker det.

Marilyn er faktisk en Matte Long Lasting Lipstick, men det noe med fargen og dekkevnen på denne som gjør at resultatet ser bedre ut enn med flere av de andre av samme sort. Den er en klassisk rød, og det er det jeg tror er trikset, rødt ser utrolig bra ut i matt versjon. Det var strengt tatt navnet (og prisen) som gjorde at jeg bestilte den, men jeg ble positivt overrasket.

Da jeg kjøpte disse to kostet de 20 kroner stykket, men nå er de opp til fullprisen på 79 kr igjen. Ikke at det er så innmari mye for en kjempebra leppestift, men 20 kr er tross alt (mye) bedre!


My two new lipsticks from Makeup Mekka, in the shades called Forever 18 and Marilyn. Really liked both of them, even Marilyn which is a Matte Extra Long Lasting Lipstick and I don’t really like them as much as the Smooth & Creamy Hydrating kind (Forever 18 is of the latter). Bought them on their lip sale and they were 20 NOK each, but now they’re up to 79 NOK again – which is not alot for a perfectly fine lipstick, 20 NOK is just… Better.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg