Mademoiselle

SOUNDTRACK: Serge Gainsbourg – Couleur Café

Jeg skulle være flink i dag. Alarmen ringte kl. 7, veska var allerede pakket og jeg hadde tenkt ut hva jeg skulle ha på i går kveld. Men så bestemte hodet seg for å gjøre ekstremt vondt av ingen som helst grunn, og dermed var både alarm, ferdigpakket veske og forhåndsbestemt antrekk til ingen nytte.

Så jeg sov litt ekstra, leste litt i boken som skal være ferdiglest til fredagens åtte-forelesning og gjorde noe dumt: Jeg lastet ned spillet Frozen Free Fall på iPhonen min. Jeg har ekstremt lett for å bli avhengig av slike spill, og halv 12(!) måtte jeg dra meg opp av senga og inn i dusjen bare for å finne på noe annet en liten stund. Ops?


Dress La Redoute belt Lindex Kids earrings eBay

Sånn ble jeg da (til slutt) seende ut i dag. Føler denne kjolen er veldig fransk, og tenker at nå burde jeg hatt sykkel med kurv, slik at jeg kan sykle rundt med baguetter og ost og blomster. For det er det franske folk gjør.


I was supposed to be miss goodie two shoes today and show up for my early French lecture, but my head simply said no as it gave me one of the worst headaches I’ve had in months. I decided to dress French instead and ended up (after laying in bed playing Frozen Free Fall on my phone) with this dress from La Redoute. Just imagine me in this, bicycling around in Paris with a baguette et un peu de fromage in a basket (preferrably wicker). Because that’s what French people do. Oh well…

4 kommentarer
    1. Uff, den hodepinen virket irriterende ja! Spesielt når du var så motivert og klar for en effektiv dag. Nydelig antrekk forresten, og jeg eeeelsker fransk stil 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg