Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Nå som slutten av august er på dørstokken er det vel bare å innse at – sukk – nå er sommeren over. Bare legger må vike for tykke strømpebukser og jakken har gått fra å være unødvendig til ytterst viktig. Jeg drømmer fremdeles om sensommerantrekk, som dere ser over, og tenker at jeg har nå i alle fall bursdag på sommeren (men bare så vidt, fyller år nå på torsdag). 

I dag har jeg ikke så mye på timeplanen, jeg skal en kjapp tur opp på skolen for å snakke med en av foreleserne mine og printe litt ting og kjøpe en bok som er pensum til fredag kl. 8 (ersj), og så må jeg bare sette meg ned og jobbe med skolearbeid etterpå. Hverdagen er tilbake, og jeg nekter å ligge etter allerede nå, så da må man jobbe! Håper dere hadde en fin helg?

PS: Vi hadde byttekveld hjemme hos meg i går og jeg har så mye fint og “nytt” – hurra!

Now that the end of August is on our doorstep, I guess I have to realize that summer is over. Bare legs is replaced by thick tights and the jacket has gone from being in the way to being very important. I still dream of late summer outfits, as you can see above, and at least my summer is in the summer (but just barely, I’m turning 23 this Thursday!).

I don’t have too much specific stuff to do today, I’m going to uni for a little while to see one of my lecturers, print some stuff and buy a book, and then I just have to get down to do some work. Everyday life is back, and I refuse to stay behind on “pensum” already, so I just gotta work! I hope you had a nice weekend? OH and by the way, our clothes swap yesterday was great, I have so much “new” stuff!

4 kommentarer

Siste innlegg