Linda high

Etter en to-tre-tjuesju dager viser jeg faktisk frem hvordan denne buksa sitter på etter at en eller annen spurte om det. Buksa, som heter Linda High, er altså fra Bik Bok, var en del av 3 for 399-kampanjen da jeg kjøpte den (25. juli-ish) og er i str. S. Den er fin og elastisk i tøyet, og virker ikke som like mye av en støvsamler som den forrige Linda-buksen min. Også holder den seg på plass uten å stramme for mye noe sted, hurra!

My Linda High pants from Bik Bok. It took me only 26 days before I managed to put up a post like this after one of you asked if I could. Yay me.

4 kommentarer
    1. siribokoholiker: Tusen takk, nå ble jeg skikkelig glad! Vet du, jeg er ikke så flink til å trene så ofte, men jeg har som mål å trene minst to ganger i uka nå som jeg har såpass “løs” timeplan i høst. Trener både kondisjon og styrke på SiT Trening 🙂 Og så går jeg en god del i tillegg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg