Blanke ark og fargestifter tel

Det nye skoleåret startet i dag med en forelesning i SPRÅK3000 Språkvitenskapens teori og metoder. Det høres kanskje helt inni granskauen kjedelig ut, men ut i fra introforelesningen i dag er det slikt jeg liker. Flink foreleser var det også! Til vanlig har jeg skole frem til 18:00 på onsdager, men de måtte flytte introforelesningen i det andre faget, så da dro jeg hjem i stedet! Stakk først innom Clas Olson og kjøpte skilleark, limstift og kjøleskapsmagneter, så det var dagens shopping, haha! Ja, også mat da…

Benyttet anledningen til å ha på min vakre vene kjole, og slik ser den altså ut på:

Dress eBay skirt (underneath) eBay Hamsa necklace eBay (yes, I do love eBay!)

Brukte den sammen med mine fine nye støvler (som dere skal få senere) og svart skinnjakke, så det ble en riktig fin miks av søt, uskyldig og røff. Hihi ♥

First school day this semester, and I started off looking like this. I am deeply in love with this dress, it’s so … ♥! I wore it with my new boots (which I will show you later on) and a black leather jacket, so it was a quite nice mix of sweet, innocent and edgy. Giggles 

6 kommentarer

Siste innlegg