Blargh

Årh. Nå har jeg faktisk tatt bilder og skulle blogge på ordentlig, og så er kameraet tomt for batteri akkurat idet jeg setter i USB-kabelen i laptopen… Så da blir det et sminkeinnlegg i kveld (hvis jeg ikke glemmer det i løpet av seks timer på jobb).

Jeg teller nå ned timene til jeg er ferdig på jobb lørdag klokken tre, for da er det middag og party med fine folk og FERIE frem til 20. august. Men før det har jeg altså tre jobbvakter igjen, noe som skal gå kjempefint, for nå har vi fått nye fine varer i butikken, deriblant Omaggio-gullvasen fra Kähler, en vase som er så ettertraktet at vi har reservert alle vasene vi har bestilt. Det er helt sykt! Den ankom butikken i går, så satser på at alle ikke kom og hentet sin i går eller på formiddagen i dag, slik at jeg også får være med på moroa!


(bilde fra interiorfrue.no)

Ellers har jeg lest ferdig Bridget Jones’ dagbok (på engelsk), en bok som fikk meg til å le høyt veldig mange ganger. Tror jeg vil se filmen i kveld etter jobb, for jeg eeelsker Renée Zellweger (og Hugh Grant og Colin Firth, hihi). Håper dere får en kjempefin ettermiddag!



I was actually going to post something decent here today, but of course my camera’s battery broke down at the exact moment as I plugged the USB cable into my laptop… Makeup post coming tonight, then! I’m going to work in a few, hoping that not every customer on the waiting list for the Omaggio gold vase picked up theirs yesterday or during the start of the day, as to leave some of the fun for me and the afternoon hours. It’s quite pretty, right? Have a nice afternoon!

11 kommentarer

Siste innlegg