Inspirational Friday: Home


(whi)

Ny fredag, ny inspirasjon! Siden jeg nå har jobbet og fremdeles jobber litt i interiørbutikk, er jeg blitt litt mer interessert i hvordan det ser ut hjemme – vel, på kjøkkenet/stua, i alle fall. Jeg har jo til og med kjøpt en Kähler Design-vase (hurra for ansattrabatt)! Men før det kan bli fint her må jeg ta en opprydning – jeg tar seriøst vare på ALT, og det er ikke så bra i kombinasjon med en leilighet på førti kvadrat…


A new friday means new inspiration! Since I’ve been working and still work in an interior store (if that’s what it’s called…?) my interest for this sort of things have increased. I’ve even bought a vase from Kähler Design (hurrah for employee discount). But before I can redesign the place I have to clean it – I hold on to everything, and that does not combine with the 40 square feet apartment we have…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg