H&M

Åh. Jeg har shoppet helt vilt i det siste. Mye fint og mye billig, med mye som gjengangeren. Men det kan jo ikke stoppe, siden jeg er mer eller mindre avhengig (neida) (joda?). For et par dager siden kom høstkatalogen til H&M i postkassen vår, og der fant jeg mye snacks. Blant annet disse:

Fiiine, vinrøde Doc Martens-ish støvler ♥ De koster 299 kroner, som egentlig ikke er så mye, men nå har det seg sånn at det var med en rabattkupong med katalogen, slik at jeg får 20% avslag på en valgfri vare! Det som nå er problemet er at jeg har saumfart H&M-butikkene i sentrum og jeg finner dem ikke noe sted. Jeg har sett de andre skoene fra katalogen, men ikke disse. Selvfølgelig, og kupongen kan ikke brukes online 🙁 Tror jeg må sjekke ut butikken på senteret der jeg jobber i dag. Gidder jo ikke kjøpe til fullpris når jeg kan få tjue prosent avslag!



I’ve been shopping A LOT lately. And it just won’t end, especially not when H&M catalogues are arriving. I saw these beautiful, burgundy boots (Doc Martens-ish, right?) and I just “
♥”. They’re 299 NOK, which isn’t that much really, but you see, I got this coupon with my catalogue which gives me 20% off any item I want, yay! Now, the problem is that I can’t find them anywhere, and I can’t use the coupon online, so I guess I’ll just keep looking. Why spend more money than I have to, right?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg